fredag den 5. august 2011

Én uge!

Om en uge sidder jeg i Afrika! Det er for vildt at tænke på og ikke til at forstå!

I denne uge er jeg på volontør kursus på Diakonhøjskolen i Århus. Her er vi 27 volontør som skal rejse ud i den kommende tid. Det er virkelig fedt at møde alle de andre, og hører hvor de skal hen!
I ugens løb har vi hørt om en masse forskellige ting som ruster os godt til vores rejse. Ugen har budt på teambuilding, film, lege, pakning, indkøb og oplæg, om bla.  kulturforskelle, sundheden og sikkerhed. Derudover har vi snakket en MASSE om vores turer! :) Vi slutter ugen af med en udsendelsesgudstjeneste på søndag og derefter følger 3 dage med pakning og de sidste forberedelser.

Det har været rigtig godt at være på kurset og det har absolut ikke gjort at jeg glæder mig mindre! Jeg glæder mig helt vildt!

Tanzania - Here I come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar